Trött

DATUM: 2011-09-14 / TID: 20:06:48


Är inne i en väldigt trött och hängig period och livet är inget annat än bara jobbigt just nu ;) Hösten är här och det märks på mig. Jag menar, jag får ställa min klocka 45 minuter innan jag skall gå upp :O Sjukt! Jag hör inte att den ringer eller så skiter jag bara i det, jag vet inte. I vilket fall som helst ringer den var 5:e minut i en timma innan den stängs av helt och jag har lyckats med detta ett antal gånger nu och försovit mig.

Avons har fått ta det lite lugnt nu när vädret varit helt katastrofalt. Imorgon ska jag iaf ut till stallet och jag hoppas det blir någorlunda väder så vi kan ta en långpromenad i skogen, det gillar vi! Har inte hunnit ringa kliniken heller, men tänkte göra det imorgon så jag får bokat in en tid. Guud, jag börjar bli nojjig över att det verkligen är något fel på honom. Skulle det dock visa sig att han har en skada som uppkommit innan jag köpte honom så får hela köpet gå tillbaka och jag får pengarna tillbaka (skrev kontrakt på det), men det vet jag att jag ändå inte kommer vilja. Jag gillar ju min lilla nallebjörn :) Vi får hoppas det inte är något allvarligt iaf. Jag stressar lätt upp mig.

I helgen är det KM i hoppning på min ridklubb, det ska bli skitkul! Skall vara med och fixa och ordna med allt som jag brukar så det ser jag fram emot :D

Min gopojk!

Postat av: Johanna

Kul med KM... Hoppas verkligen att det inte är något fel på din prins.



Ja du hösten den sätter sina spår i en..Samma sak här trött, och allt vad man nu är när hösten börja komma. Hoppas bara att den får vara lång och fin... Trevlig kväll! :)

2011-09-14 @ 21:52:12
URL: http://maggieembla.bloggo.nu/
Postat av: Carro

Håller med dig om att hösten är lite sådär tråkig.. det enda positiva med hösten i mina ögon är väl att löven är fina. Ser fram emot vintern :)

2011-09-14 @ 22:56:16
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0