Ny filmkamera

DATUM: 2011-07-18 / TID: 23:59:19


Avons fick vila även idag. Har inte ens hunnit med att vara i stallet idag, skäms på mig! :(

Blev så himla trött på min gamla filmkamera igår, så direkt när jag vaknade imorse åkte jag iväg till Borås och köpte mig en ny :D Kommer väl säkert inte göra så himla mycket på kvalitén tack vare kära Windows Movie Maker som är totalt skit och förstör hela kvalitén. Men men, nu har jag iaf en ny filmkamera och nästa gång blir det ett filmredigeringsprogram! :)

Efter det drog vi vidare till
Alingsås och hälsade på Kalles kära farmor, världens snällaste människa! Sen vidare till Vårgårda till Kalles föräldrar där vi blev sittande fram till nu! Säger bara en sak; Killar och öl toppat med lite sprit kan bli väääldigt långdraget ;)

Nu är det iaf jag som kryper ner i sängen. Imorgon väntar stallet, tror det får bli en uteritt/promenad med fjanten. Ska verkligen se till att få hoppat han någon dag, men det får bli när han taggat ner en smula ;)

Postat av: Sofie - Ejan

svar: Nej du ser helt rätt, fast jag har haft den sedan september förra året så den är inte speciellt ny längre ;)

2011-07-19 @ 13:39:01
URL: http://ejankolifejan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0