Inget stall...

DATUM: 2011-08-11 / TID: 22:27:43


...för min del idag. Har jobbat hela dagen och hade ingen ork att åka till stallet. Jag jobbar ju mer än vad jag brukar nu under semestertiderna och det känns vill jag lova! ;) Särskilt när man legat hemma och slappat i fyra veckor. Tur att jag har en snäll pappa som tar hand om hästarna på gården.

Idag kom höst och vinterkollektionen från Willab/Hansbo som jag hade beställt. Kan säga att det verkligen är blått som gäller i år. Sommartäckena går i ljusblått/turkos likadant var det med sommarens regntäcken, grimmor, grimskaft mm. Och mycket riktigt så kom även höstens regntäcken och stalltäcken i just blått, fast i marinblått med röda kanter. Så nu inväntar jag bara vintertäckena som kommer vara blårutiga :P Jag är inget jättestort fan av Willab produkterna men nu kan ju inte jag välja och vraka som jag vill heller ;)

Smakprov av våren/sommarens regntäcke.

Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Tack !Det var min syster som gjorde håruppsättningen åt mig.På en kvart =O

hon är helt otrolig med hår .

mvh/Q

2011-08-11 @ 22:45:38
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin

SV: har gått i dom tankarna i några månader nu, blir på tok för påverkad av ryttarna runt om mig med alla fina hästar. Sen känner jag även att jag vill ha en häst som har lättare för sig & som kan komma längre. Det känns väldigt trist men på ett vis skönt,de är så oerhört mycket arbete. Men ska som sagt behålla henne tills vi har nått våra mål!

2011-08-11 @ 23:01:43
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Postat av: emma

Fin blogg! :D

2011-08-11 @ 23:33:45
URL: http://corinnetvatusenett.blogg.se/
Postat av: fo

Hejhej, super fin blogg! :)

Kika gärna in hos mig tar nu tag i bloggen. Ställ gärna upp i bloggens HOT or NOT. Där ni läsare skickar in bilder på er själva och någon häst ni rider och får en personlig bedömning av mig och länkning på köpet. Alla som skickar kmr dyka upp. Just for fun ;) Finns även en massa skojjigheter på bloggen.

kram fo

2011-08-12 @ 18:26:03
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0