Oplanerad vila

DATUM: 2011-07-28 / TID: 19:54:36


Avons fick en oplanerad vilodag idag (ist för lördag). Jag är nämligen klantarslet själv och gjorde världens bananvurpa nere vid sjön igår och fick min arm under mig på något konstigt sätt :S Så jag är halvt handikappad idag. Hela axeln är helt lam och musklerna likaså, suck!

Vilan passade iofs ganska bra
idag då jag var uppe kl 07.00 och vaxade hela bilen :o Sen har jag varit i stan en sväng och handlat, så jag är helt slut just nu.

Imorgon kommer hovis och Avons ska få skor! :D Bara fram iofs, hovis tyckte vi skulle börja så eftersom det är där han ömmar. Sen vet vi ju inte riktigt hur han är att sko med tanke på att han antagligen aldrig haft skor. Så det blir en tidig morgon imorgon också. Skall vara i stallet vid 7-tiden. Men så är det att ha häst ;)
Jag hade faktiskt velat att Avons skulle vara barfotahäst, men jag har insett att det inte kommer fungera.

Uteritten får bli imorgon istället,
så vi kan inviga hans nya shoes ;)

Min Fjantons! :love:

Postat av: Malin

SV: Vila i Frid grabben <3

2011-07-28 @ 22:00:46
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0