Löshoppning

DATUM: 2011-07-19 / TID: 18:44:33


Idag fick Avons löshoppa lite. Dålig dag att välja egentligen då banan var våt och väldigt hal :( Så det fick bara bli några skutt sen la jag ner. Vill inte att han ska hålla på att slira runt och att det händer något.

Han är så söt min lilla Fjantons.
Jag satte upp 3 galoppbommar och en oxer och första gången han skulle hoppa oxern så förstod han inte att det var dubbla hinder så han satte ner bakbenen mitt emellan hinderna och fick med sig hela sista hindret. Haha ;) Får löshoppa han snart igen då han inte alls fick hoppa mycket idag. Han är dessutom som ett litet barn och blir så himla stolt när han klarat sig över alla hinder att han måste springa och visa upp sig :P

I nästa inlägg kommer en liten filmsnutt från dagen.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0