Vila

DATUM: 2011-08-01 / TID: 22:39:56


Avons fick en vilodag idag, det kan han behöva efter helgens bravader ;) Jag själv har legat nere vid havet hela dagen och gassat i solen, välbehövligt!

Imorgon ska jag fortsätta med lite "NH-träning" med Avons och kanske skritta runt lite kravlöst mellan övningarna, vi får se helt enkelt, vilket humör han är på osv. Senare i veckan får det bli mycket uteritter som gäller!

Jajuste..Jag var och lånade
hem en Tekna hoppsadel idag också. Var bara tvungen när jag ändå hade vägarna förbi. Får se om den kan passa Fjantons, har alltid varit sugen på en sån men den passade ju tyvärr inte Jippan. De har tydligen modifierat om Tekna hoppen så den ska vara mer lik dressyren nu. Vi får se :P

Postat av: Caroline

Du har inte lust att byta bildlänk? :D

2011-08-02 @ 14:54:20
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Postat av: Tuss

Fin header :)

2011-08-02 @ 15:33:53
URL: http://tuzzanz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0