Täckesprovning

DATUM: 2011-08-30 / TID: 14:25:41


Avons har fått vila även idag. Jag vill som sagt inte rida honom förrän tänderna är kollade plus att det spöregnar ändå, så motivationen är inte på topp ;)

Gick igenom alla Jippans gamla täcken. Allt från ulltäcken, fleecetäcken, fodrade regntäcken, ofodrade regntäcken, vintertäcken, ländtäcken osv osv. Provade alla på Avons och till min stora förvåning passade dem alla :D Är väl lite "slim fit" på en del utav dem, men absolut inte för små ialla fall. Avons drar väl egentligen 145 cm och nästan alla mina täcken är 135 cm, men det känns skönt att slippa köpa helt nya täcken i alla dess former.

Ett täcke jag absolut tror att Avons skulle passa i, som jag funderar skarpt på att köpa är dett fleecetäcket från Hööks. Tycker det är grymt snyggt! Synd bara att det inte finns i fler färger.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0