Promenad

DATUM: 2011-08-10 / TID: 13:18:53


Ösregn, halv storm och kallt - kan det bli sämre? Istället för att skritta på banan som tänkt så gick jag ut en ganska lång promenad med Avons istället. Men herreguuuuud, buskarna och träden rörde ju sig den här gången och det gjorde dem ju inte sist ;)

Gick en väg som han inte tidigare fått upptäcka, där man går på landsvägen en bra bit. Kan säga att den där hästen är rädd för allting när man går brevid honom, men uppe på ryggen är han oftas kolugn. Brukar ju vara tvärtom annars.

Imorgon kommer Avons få vila, jag jobbar hela dagen lång :( Å andra sidan brukar han få två vilodagar på veckan. På fredag kör vi igen! ;)


Postat av: Sofie - Ejan

Jag skämms över att jag inte skrivit en enda kommentar till dig om din nya häst! Skärpning på det, jag är jättedålig på att kommentera ibland, jag vet =(

Kan ju börja med att säga att jag verkligen beklagar det som hände med Jippan, men stort grattis till din nya häst, han ser jättehärlig ut med massa livsglädje. Av dina filmer att döma ser han ut att röra sig trevlig och taktmässigt så det kan nog bli något av den hästen skall du se =) Har du några tävlingplaner med honom eller är det hobbyridning som han är tänkt till?

Vill bara du skall veta att jag följer din blogg varenda dag och har gjort det hela tiden även om jag inte skrivit någonting :/

2011-08-10 @ 17:30:20
URL: http://ejankolifejan.blogg.se/
Postat av: Sofie - Ejan

svar: Tack! =)



Jo jag har förstått att han är ganska känslig av sig, såg filmen där du flög av, såg rätt otäckt ut, honom rider du med väst på ständigt va? ;)

Du vet ingenting om hans bakgrund va? Hur länge har han vart i Sverige? De har du säkert skrivit innan men det minns jag inte :P

2011-08-10 @ 19:24:52
URL: http://ejankolifejan.blogg.se/
Postat av: Malin

Har du gjort din design på din blogg?

Har du lust att hjälpa mig med några små saker i så fall?;)

2011-08-11 @ 14:36:46
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Postat av: Matilda

Underbar bild =)

2011-08-11 @ 22:15:41
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0