Skogspromenad och massage

DATUM: 2011-08-26 / TID: 22:07:43


Var ute på en härlig skogspromenad med Avons nu ikväll. Supermysigt var det! Vi gick en runda där man måste ta sig igenom en lång bit av kalhygge, så han fick verkligen lyfta på tassarna idag ;) Jag och Avons har varit inne i en väldigt bra period denna veckan, allt känns verkligen kanon med honom och han har känts ganska lugn och tillfreds. Man märker även att han litar på mig mer och mer och jag får göra mer "normala" saker med honom utan att han blir livrädd. Skitkul!

Sen blev det lite massage och ompyssling av såren som läker kanonfint. Har använt mig utav blåspray/sårspray den sista tiden och det kan jag verkligen rekommendera, suveränt!:thumbup:

Ringde en utav mina närmska kliniker idag och ville boka tid för tandkoll. Men de hade fullbokat förutom måndag och onsdag förmiddag och då jobbar jag tyvärr och har inte möjlighet att åka. Så jag kommer förmodligen ta ut distriktsveterinären istället, tycker dem är kanon här!

Hur gör ni när ni ska kolla era hästars tänder? Klinik eller distriktsveterinär?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0