Long reining och lastträning

DATUM: 2011-09-24 / TID: 21:39:59


Har fått begäran om kort från när jag long reinar med Avons, så i nästa inlägg kommer BILDBOMB (som vanligt), ni får stå ut helt enkelt ;)

Avons skötte sig kanonbra
idag, ibland ville han pinna på lite fort och det är ju ganska svårt för mig att hänga med så han fick gå ganska mycket fritt idag och jag stod i mitten.
Hade ju även två filmer jag tänkte visa, men jag mitt klantarsle råkade ju radera dem från filmkameran! :( Skit!

Sen åkte jag iväg och hämtade hem sisådär 540 kilo hösilage så det räcker ett tag framöver. Nu ikväll lasttränade jag honom och han bara älskar att bli lastad. Märklig häst det där. Han liksom tar fart och hoppar in i transporten, haha! Sen vill han inte gå ut men när jag väl fått ut honom så tar han sats och kliver på av sig självt. Knasbollen ;)

Postat av: Anna

kul med fler som använder den tekniken:) inte så jättevanligt

2011-09-25 @ 12:51:28
URL: http://annashastliv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0