Klubbtävling med KM

DATUM: 2011-09-18 / TID: 18:17:59


Gick upp 7 imorse och åkte iväg till klubbtävlingen, gött seg nu kan jag lova! ;) Jag agerade funktionär, stod i start och mål, var hästskötare och lite alltiallo som jag brukar. Var riktigt roligt då vi var mer startande än vi någonsin varit. Jag hade tänkt att fota en massa idag, men eftersom jag stod inne på banan så var det lite svårt, men lite bilder på framridningen fick jag iaf. Vi är ju en väldigt liten klubb och har inga framhoppningsmöjligheter då framridningen sker på en liten grusplan utanför ridhuset. Men man får självklart hoppa fram inne på banan innan man startar.

Måste ge en stor eloge
till en tjej som trotsade sin epilepsi idag och red två felfria rundor. Inte dåligt gjort!

Fick iaf lite bilder på första
"gruppen". Alla bilder är klickbara.




Postat av: ina

din häst är bara helt underbart vacker !

Jätte fin blogg också :)

2011-09-18 @ 21:22:04
URL: http://hoarsely.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0